1403-01-26 09:43
183
0
89554
شادی مردم گلستان از تنبیه رژیم صهیونیستی؛

قابی جذاب از شادی گلستانی‌ها در «تنبیه متجاوز»

یک فعال رسانه نوشت: بامداد امروز مردم گلستان هم‌نوا با ملت ایران و کشورهای مسلمان در پی تنبیه متجاوز توسط سپاه، به خیابان‌ها آمدند و قابی از سرور و شادی‌شان را به تصویر کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سمیرا رجبی فعال رسانه‌ای گلستان در یادداشتی نوشت: مردم گلستان از تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی و وعده صادق ایران در انتقام از این رژیم کودک‌کش بسیار شادمان شدند و جمع شدن بساط اسرائیل را با آمدن به خیابان‌ها جشن گرفتند.

سیلی ایران به چهره کریه رژیم کودک‌کش اسرائیل بسیار شنیدنی و دیدنی بود باید هزاران مرحبا و آفرین به سپاه پاسداران گفت که دیشب دل ملت ایران، عراق، لبنان، سوریه و بویژه ملت مظلوم فلسطین و غزه را شاد کردند.

این پاسخ غرورانگیز در حقیقت انتقام خون پاک سرداران ما و تمام خون‌هایی که به ناحق توسط این رژیم سفاک و کودک‌کش به زمین ریخته شد، بود.

چند روزی است که از حمله وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم کودک‌کش اسرائیل به کنسولگری ایران می‌گذرد مردم هنوز داغ سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید رضی موسوی و شهید زاهدی را فراموش نکردند، مردم بعد از اعلام موضع روشن و صریح رهبری و تاکید بر تنبیه رژیم صهیونیستی در روز عید فطر منتظر لحظه انتقام بودند.

«انا من المجرمین المنتقمون» امروز با موشک‌باران اسرائیل توسط ایران، دل همه مسلمانان خنک شد، این جواب کوبنده، طوفانی و اقتدارآفرین سپاه پاسداران نه تنها دل ملت ایران بلکه دل مستضعفین جهان را مسرور کرد.

بامداد امروز با این حمله موشکی و پهپادی به دنیا مخابره کردیم که ایران به اذن خداوند متعال بسیار مقتدر است.

دشمنان بدانند، هنوز ایران را نشناختید این تنها یک سیلی بود اگر دست از پا خطا کنید پاسخ کوبنده‌تری دریافت خواهید کرد.

پایان عمر متجاوزان به سر آمده و با این حمله بی‌نظیر به دنیا نشان دادیم دوران بزن دررو گذشته است و اگر غلطی از دشمنان علیه کشور عزیزمان ایران سربزند پاسخ کوبنده و محکم‌تری دریافت خواهد کرد.

یادداشت از سمیرا رجبی
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.